Vlaanderen
VLOCA Kennishub
Log in
Registreer
Hulp nodig?
E-Mail
LinkedIn
Twitter
Architectuur
Vlaamse Open City Architectuur
Bedrijfsarchitectuur
IT-architectuur
Open Smart City Architectuur
Principes
Standaarden
Onderwerpen
Stand van zaken
VLOCA-Trajecten
City of Things
Gemeente zonder Gemeentehuis
VLOCA-bibliotheek
Zoeken per thema
Werkgroepen en verslagen
Projectwerking
VLOCA projectwerking
Architectuurstandaard
Traject charter
Bedrijfsarchitectuur
Bestekteksten
Informatienoden
Marktanalyse
Stakeholderanalyse
Use cases prioritering
Use cases roadmap
Draaiboeken
VLOCA-model
IT-Architectuur
Conformiteitsmodel
Technische Architectuur tekeningen
Vereistenmodel
VLOCA assessment
VLOCA Donut
OSLO
Co-creëren
Open voor bijdrage
Deelnemen aan werkgroepen
Kandidaatstandaarden
Forum
Begrippen
Termen & Concepten
Organisaties
Initiatieven
Standaarden
Nieuwsberichten
Nieuwsoverzicht
VLOCA-talks
Agenda
Werkwijze
Waarom Mediawiki
Hoe aanvullen
Handige tools
Page discussions
Governance proces
VlocaTraject
Discussion
View source
History
Log in
Digitalisering volledige customer journey parkeren en GAS4 en GAS5
Pagina
Commentaar
Delen
Delen via ...
Lezen
Geschiedenis
VlocaTraject
Digitalisering volledige customer journey parkeren en GAS4 en GAS5
Traject type
Traject
Uitvoering
2022
Initiatiefnemende organisaties
Stad Genk
Status
in opstart
Smart City Domeinen
Smart Government
Smart City Indicatoren
Digital administration
Linkende initiatieven
Gemeente zonder gemeentehuis
Gegevens over pagina
Auteur(s)
BartScheenaerts,
FabiandelaMeilleure,
Slot migration
Aangemaakt op
28 juni 2022 om 12:48
Laatst bewerkt op
23 maart 2023 om 13:22
Aantal bezoekers
722